MILIONOVÁ MÁMA

21. června 2013

V létě bude nejspíš sněžit. Tak buďme fit do podvlíkaček a lyžáků!


           
    Svět se zbláznil. Místo rozkvetlého, voňavého jara padalo z nebe vody jako z konve, po ulicích jezdily lodě a lidé seděli v korunách stromů, aby se neutopili. Pak zas během chvíle nastala úporná vedra, v Praze padaly teplotní rekordy a nebylo možné spát, protože z ulic sálalo horko pozdě do noci. Tak proč by nemohlo v létě sněžit? Teď vážně...doufám, že nic takového nás nečeká. A budeme předvádět naše postavy, těhotenská břicha i "pivní, jídelní a další břišní či prdelní mozoly" v plavkách.
     V poslední době se mě hodně lidí ptá, jak jsem se po těhotenství dostala do formy. Konečně na mne něco celkem funguje, tak se chci podělit a poslat to dál. Mám ráda jídlo, prostě se ráda normálně najím a být jen o salátu a vodě mi prostě nevyhovuje. Už jsem vyzkoušela snad všechny diety na světě, včetně tukožroutské polévky, vajíčkové diety, dělené stravy, jídla bez tuku, lžícové metody od kamarádky Petry (uberete si z porce lžíci a tu nesníte) a tak podobně. Jojo efekt se stal mým nejlepším přítelem, a proto jsem vystřídala svoje tlustá i štíhlejší období, pak zase tlustá a štíhlejší. Prostě se mi to tak nějak pořád opakovalo.

Foto z www.aktin.cz
Mimochodem, tady jsem cvičení objevila. Jsou tam dobré typy a informace.
    Až jsem po porodu objevila Jillian Michaels a její bohové cvičení 30 Days Shred. V čem to spočívá. Cvičíte měsíc (30 dní) necelých 30 minut. Cvičit musíte opravdu každý den, i přes únavu a případnou bolest svalů. Výsledky jsou znát už po několika dnech. Na každých 10 dní je jeden level. Takže prvních 10 dní cvičíte Level 1, dalších 10 dní Level 2 a posledních 10 dní Level 3. Každý level má svoji verzi pro začátečníky i pokročilé. Já cvičila začátečníky s činkou 0,5 kg. 
    Nijak jsem se neomezila v jídle, jedla jsem prostě všechno i sladké. Na začátku se změřte, nevažte se (váha moc neubývá, ale centimetry ano).  Cvičení se tak perfektně střídá, že ani nemrknete a už máte odcvičeno. Nejtěžší je prvních pár dní, bolelo mě celé tělo, hlavně ruce. Proto jsem na víc přidala i několik dalších protahovacích cviků, ale pak jsem si zvykla a motivovaly mě ubývající centimetry. Pro zájemce přidávám link na Level 1: http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8.

Tak cvičení a jídlu zdar! :)

Co Vám nejlépe funguje?




 




Žádné komentáře:

Okomentovat