MILIONOVÁ MÁMA

16. července 2013

Tohle vás zaručeně nakopne!

    Ty vogo... už zase nespím.  Co si budeme vykládat, nespím už celkem dlouho, usínání a probouzení třikrát za noc už beru jako pohodu. Akorát v poslední době, už jakože vážně nespím. Druhé dítě se rozhodlo, že spí jen "přicuclé" u mne v posteli a probírá se tak osmkrát za noc. Takže přežívám v jakémsi hibernačním stádiu nebo funguji ve spořícím režimu.

    Občas si říkám, jak bych si šla zatrsat či popít nějaké to víkno. No, momentálně můžu jít tak do 19.45h, protože v 20h jsem tuhá :). Budíček ráno v 5.15h s pocitem, že i když si dám mezi víčka párátka, oči se mi stejně zavřou. Že nechápu jak se dožiju večera, aniž bych někde vytuhla. Kafe na mne nefunguje, piju ho spíš jako takovou lahůdku. Pokud jste na tom podobně, mám typ.


    Ráno i během dne si udělám velký hrnek kvalitního černého čaje. Nechám louhovat 5 minut. Pak pořádně osladím třtinovým cukrem (do 0,5 l dávám 3 lžičky) a doladím citrónem. Tein v čaji, energie v podobě cukru a vitamín C mě nakopnou a vystřelí s energií do normálních výšin.

    Jsem zvědavá, jestli se ještě někdy v životě normálně vyspím, zbavím se MEGA kruhů, co mám místo očí a přestanu se cítit unavená. Zatím mě zachraňuje černý čaj, korektor Pro long wear od Macu, dobré jídlo a občas čokoláda :). 


Mám ho už pěkně dlouho a jsem moc spokojená.



Co funguje na vás?

2 komentáře:

  1. Hybernační stav a úsporný režim znám dokonale:-) Naštěstí to nejhorší už máme za sebou a už zbylo jen buzení v půl šesté ráno, ale to už je paráda. Mě docela hodně nakopávaly tablety magnesia:-) Četla bych tady pořád, ale musím jít něco dělat, něž se malý vzbudí:-) Fakt super články!

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, moc díky. Magnesium zkusím. Další nabuzovač se šikne :)

    OdpovědětVymazat