MILIONOVÁ MÁMA

20. května 2015

Matka v pohybu: SOS do plavek!



    Když o tom tak přemýšlím, tak nejlepší postavu jsme měla v těhotenství. Nosily mě tenký nohy, měla jsem jen břicho a v něm dítě. Blbý je, že to břicho mám i teď, akorát s tím rozdílem, že v něm už žádný dítě není! Takže s tím postupně něco dělám... Chodím běhat, na spin, na brusle  a teď jsem objevila i CARDIO ALPINNING.  Je to chůze a běh na speciální trenažéru. Prostě celou hodinu šlapete do kopce, na hudbu a ještě k tomu dostanete činky. Pás neovládá žádná elektronika, ale vaše chůze. Jak rychle jdete, tak rychle se pohybuje. Tohle cvičení je parádní na brutální vybití a vymazání hlavy. Chce to najít si čas alespoň dvakrát v týdnu a ten nemám. Nebo spíš zatím jsem nebyla až tak ochotná si ho udělat.

 
       První hodina je lehce smrtelná. Nevěděla jsem, zda dřív na zemi hledat plíce, který jsem "vyflusla" v rámci snahy popadnout dech, nebo hlídat nohy, abych nespadla dolů. Platí tu dvojnásob, že nemůžete zastavit. Jak se stopnete, nohám se už moc nechce.
         Když jsem všechno tohle překonala, stala se z toho pomalu závislost. Miluju ten pocit odchodu s totálně čistou hlavou a zhuntovaným tělem. Pořídila jsem si na to do konce speciální mazadla od firmy WELEDA. Jednak Masážní olej s Arnikou i Arnikový sprcháč, oba v BIO kvalitě, speciálně určeny na sport.


       Olejem si mažu celý nohy před "výkonem", prohřeje svaly a brání vzniku křečáků. Beru to jako bonus na víc. Po tom, co jsem měla Nelouše v břiše, mám ke křečákům údajně náběh. Dneska jsem už po "alpinvýkonu", opět s totálně vymytou hlavou a se skleničkou vínka v ruce. Větší pohodu neznám, fakt! :)




4 komentáře:

  1. Wow, Jani, já jsem v tomto hrozně lenivá a proto tě obdivuju. Nutně bych potřebovala zhubnout, ale pořád mi chybí vůle. Vždycky nadšeně začnu cvičit (doma, protože nemám hlídání na to, abych mohla do fitka) a vydrží mi to tak 4 dny :-(.
    Takže držím palce ať ti to jde!!
    Krystyna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krystyno, díky za držení palců. :) Zkus doma Jilian Michaels. Po porodu mě to docela dlouho drželo a bavilo cvičit doma, třeba bude i Tebe.
      https://www.youtube.com/results?search_query=jillian+michaels+30+day+shred+level+1

      Vymazat
  2. Sranda je, ze na postavu nejvic plati jidlo. Zlepsuje ji az o 70 %, cviceni jen o 16%. Na shozeni tuku jsou nejlepsi nizko tepovy sporty, napr. Chuze. Udrzovag tepovku a vydrzet tak hodinu, hodinu a pul, at ma telo cas hrabnout do zasob.
    ale jinak kazda aktivita se ceni, zvlast pri nedostatku casu. A neco novyho je super. Ja bydlim na vesnici, takze ja hlavne chodim/beham. Je to zdarma, vzdycky k dispozici, nepotrebujes partaka, jen sluchatka a let's go.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou vesnicí je to super, v poslední době mi město nějak leze krkem a láká příroda. Zatím alespoň o víkendech a na kole. Na jídle už pracuju, ale někdy si člověk prostě neporučí. :) A díky.

      Vymazat